Puheenjohtajan piikki

Toukokuun kk-tapaamiseen saatiin vieraaksi Etelä-Savon hyvinvointialueen Eloisan johtaja Santeri Seppälä. Häntä oli tullut kuuntelemaan n. 30 henkilöä.
Heinäkuu on jo puolessa välissä, kun tälle sivulle kirjoitan. Vettä sataa ja on satanut koko yön , mutta tasaisesti ja sen on ollut hyvä asia. Kesää ollaan saatu nauttia niin lämmössä kuin välillä tuulisessakin säässä. Kesäkuun matkamme Puumalaan oli oikein onnistunut ja saimme siitä hyvää palautetta. itse en mukana ollut vaan olin moottoripyörä reissulla Lofooteilla, sekin matka oli todella onnistunut. Metsän antimet kasvavat sateen myötä ja kohta saamme lähteä niitä keräämään ja pakkaseen laittamaan talven varalle., jokainen vointinsa mukaisesti. Lokakuussa aloitamme sitten yhdistyksen tapaamiset Lahdenpohjasta, saunoen , uiden, kahvia juoden ja ennen kaikkea yhdessä olemalla. Syyskuussa on sitten varsinaiset kk- tapaamiset Seurakuntatalolla, päivämäärät selviät myöhemmin. Nautitaan vielä kesästä , joka on täynnä erilaisia tapahtumia niin Mikkelissä kuin muualla Suomea.