Puheenjohtajan piikki

Helmikuussa kk-tapaamisessa oli meillä esittelemässä op-pankin digipalveluista Pellisen Sanna Savonlinnan op:sta. Pankin asiakkaat hoitavat raha-asioitaan tähän tarkoitukseen suunnitetuilla mobiilisovelluksilla tai verkkosivuilla. Siinä on digipalvelut yksinkertaisesti sanottuna , totesi Sanna. On erilaisia sovelluksia saatavana puhelimeen, kuten Op- tiliviesti josta voi nähdä kun rahaa tulee tilille tai lähtee tekstiviestin avulla.
Hän kertoi myös millaiset ovat maksamisen edellytykset ja edunvalvontavaltuudet, kun näitä papereita tarvitaan ottaa käyttöön. Hän myös korosti, että testamentti tekeminen on hyvä teettää lainopillisella ammattilaisella yllättävien veroseuraamusten välttämiseksi. Samoin testamentin voi tallettaa pankin tallelokeroon tai asiakirjasäilytykseen. Kaikissa mobiilipuhelimen tai tablettien ongelmissa, jotka koskevat pankkipalveluita voi kääntyä pankin puoleen .Heillä
on mahdollisuus antaa apuja näissä asioissa, totesi Sanna.